spacerpodachu

Temat: filtr do pralki, równie łatwy do znalez ienia jak św. Graal
Woda u nasz w lesie jest dość mocno... ekhm... mineralna, w związku z
powyższym filtr w pralce skamieniał na amen, po czym wziął i się zepsuł.
No to ja za słuchawkę i dawaj dzwonić do serwisu Polaru. Na ulicy Wojska
Polskiego 43/45 w Toruniu, oby ich pchły zjadły. Zamówiłam filtr, bo na
składzie nie mieli, pani powiedziała że za tydzień będzie. Tydzień
minął. Zadzwoniłam do serwisu, pani mi powiedziała że filtra nie ma i za
tydzień proszę dzwonić. W koszach na brudy skończyła się wolna
przestrzeń. Rodzina dręczona kryzysem pralniczym wykazywała objawy
zniecierpliwienia. I znowu minął tydzień. Zadzwoniłam do serwisu i
słodkim głosikiem zapytałam o filtr. A gdzie ta panie, filtra nie ma. Za
tydzień. Brudne szmaty zaczęły się z koszy osypywać. Matka pożyczyła od
sąsiadów franię. Zniecierpliwienie rodziny rosło. Minął kolejny tydzień,
  znowu zadzwoniłam do serwisu, zaś odpowiedź pani po drugiej stronie
kabla nie zmieniła sie nawet na jotę. Za tydzień. Mnie szlag trafił, co
to kurka wodna, Meksyk, czy inna Brazylia, gdzie "maniana time"
obowiązuje? Rodzina była zdesperowana, bo stosy brudnych rzeczy w
łazience przerosły Mount Everest, ja zaś obdzwoniłam wszelkie serwisy
Polaru w promieniu sześćdziesięciu kilometrów. Na pytanie o filtr w
słuchawce na ogół następowała cisza, potem rozlegał się żałosny jęk:
"nie mam kochana, nie wiem kiedy będę mial, to trudno dostać...". W
hurtowni AGD wyszperanej w Grudziądzu odpowiedziano mi za pomocą
elegantszej formy "spadaj na drzewo", czyli "proszę dzwonić w przyszły
czwartek". No szlag by trafił, że głupiego filtra do pralki kupić nie
można.
Pralkę marki Polar serwisantom z Wojska Polskiego w miejsce wiadome,
oraz temu kto sprawił że filtr od pralki marki Polar jest równie łatwo
osiągalny co święty Graal albo jednorożec. Najwyraźniej potrzebny mi
jakiś sir Pralsifar...
Źródło: topranking.pl/1748/filtr,do,pralki,rownie,latwy,do,znalez,ienia,jak.php



Temat: Filmowy pościg lata [konkurs]
Filmowy pościg lata [konkurs]
Filmowy pościg lata to ogólnopolski konkurs organizowany przez
Cinema City, który z roku na rok skupia coraz więcej uczestników. W
interaktywnym konkursie mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy
chcą sprawdzić swoją wiedzę o kinie, szukają ciekawej rozrywki i z
przyjemnością łowią atrakcyjne nagrody. Na finalistów, którzy wykażą
się największym refleksem i znajomością świata filmu, czekają
liczne i cenne nagrody – wycieczka do studia filmowego w
Hollywood, 17 skuterów, sprzęt AGD oraz setki fantastycznych
gadżetów!


Aby wziąć udział w tej pasjonującej grze, wystarczy zalogować się
w internetowym serwisie www.kinograj.cinema-city.pl/
który
będzie platformą rozrywki dla wszystkich uczestników konkursu i nie
tylko. W serwisie, oprócz głównego konkursu, będzie można zabawić się
grając w mini gry z bohaterami letnich filmowych hitów, których
widzowie zobaczą na ekranach Cinema City w tym roku. Ponadto, na
użytkowników serwisu codziennie będzie czekał specjalny Seans Filmowy
– zabawa z trailerami, aby zdobyć dodatkowe punkty i szybkie nagrody.

Wielki finał Filmowego pościgu lata odbędzie się w sobotę, 29
sierpnia w 17 kinach Cinema City w następujących miastach: Bielsko-
Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Katowice (Cinema City
Punkt 44), Kraków (Cinema City Galeria Kazimierz), Lublin, Łódź,
Poznań (Cinema City Kinepolis), Ruda Śląska, Rybnik, Sosnowiec,
Toruń, Warszawa (Cinema City Arkadia), Wrocław oraz Zielona Góra.

Śledź również oficjalny profil na Twitterze
twitter.com/CinemaCityPL oraz dołącz do grupy w serwisie
GoldenLine www.goldenline.pl/grupa/filmowy-poscig-lata/

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15,97962226,97962226,Filmowy_poscig_lata_konkurs_.html


Temat: Nowy salon Idei w Lodzi
Nowoczesne Centrum Idea w Łodzi

Idealny Salon Nowej Generacji

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea uruchomiła
11.12.2001 r. nowoczesne Centrum Idea znajduj?ce się w nowo otwartym
kompleksie ECHO INVESTMENT na skrzyżowaniu ul. Piotrkowskiej i Al.
Marszałka Piłsudskiego.

Idea przygotowała dla klientów Centrum Idea specjalne promocje:
* 501 szt. Alcatel OT 511 w cenie - 1 zł (netto)
* Konkurs ŁÓDZKA IDEA - w dniach 11-24.12.2001 r. - w którym każdy
zwycięzca, który ułoży najlepsze hasło promocyjne, będzie nagrodzony
(codzienna edycja) Zestawem POP.
Ponadto Idea oferuje wiele ciekawych promocji ?wi?tecznych - tak że z
pewno?ci? w Centrum Idea
każdy klient znajdzie co? dla siebie!

Centrum Idea w Łodzi to wyj?tkowy salon sprzedaży na polskim rynku
telefonii komórkowej. Zbudowano go w rekordowym czasie - tylko 2
miesięcy i jest to największy salon w sieci Idea - gdyż jego
powierzchnia wynosi 604 m. kw., z tego sala sprzedaży ok. 230 m. kw.
Główne zadania Centrum Idea to: nie tylko sprzedaż i obsługa
posprzedażna (serwis), ale także prezentacja usług dodanych i nowych
technologii.

Przy jego projektowaniu pomy?lano o szybko rosn?cej liczbie abonentów
Idei, dla których przygotowano m.in.:
* 6 stanowisk sprzedaży,
* 8 stanowisk obsługi posprzedażnej (docelowo)
* 2 stanowiska informacyjne
* 2 stanowiska kasowe.
W pierwszym kwartale 2002 r. uruchomiona zostanie także Sekcja Usług
Dodanych. Pełn? obsługę Centrum Idea w Łodzi stanowić będ? 32 osoby.

Centrum Idea w Łodzi zaprasza wszystkich klientów w godzinach:
* 8.00-20.00 od poniedziałku do pi?tku
* 9.00-17.00 w sobotę
* 10.00-16.00 w niedzielę

Do Centrum Idea w Łodzi (ul. Marszałka Piłsudskiego 3) można kierować
korespondencję i zamówienia korzystaj?c z telefonów:
* Salon Sprzedaży - tel. (501) 20 90 20,  (42) 639 60 60, fax (42) 639
60 00
* Biuro Obsługi Posprzedażnej -  tel. (42) 639 60 39, fax (42) 639 60 10

Jest to już 21 salon firmowy PTK Centertel. Salony działaj? także w:
Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie (2), Lublinie, Łodzi,
Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie (2), Toruniu,
Wrocławiu (2) i Warszawie (4) - Pl. Konstytucji 6, ul. Okrzei 34, Al.
Niepodległo?ci 24/30, ul. Pańska 57/61. Salony s? ulokowane w
największych miastach - tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na
usługi komórkowe i w każdym z 4 okręgów (Warszawski, Poznański, Gdański,
Katowicki) jest ich po 5. Salony wchodz? w skład Kanału Sprzedaży
Po?redniej. Ponadto w sieci Idea działa Kanał Kluczowych Klientów i
Alternatywne Kanały Sprzedaży. Ł?cznie sieć Idea posiada ponad 700
punktów sprzedaży w całej Polsce - mówi Leszek Narowski, dyrektor
sprzedaży PTK Centertel - S? to zarówno salony firmowe PTK Centertel,
punkty Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych (dealerów i
subdealerów) jak i alternatywne kanały sprzedaży (małe punkty
detaliczne,
sieci hipermarketów oraz Cash & Carry, sklepy RTV/AGD, Internet).

Dzięki prowadzeniu biznesu poprzez dokładne rozpoznanie i kreowanie
potrzeb klientów oraz ich realizowanie zaczynamy odnosić widoczne na
rynku sukcesy - uważa Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK
Centertel - w ci?gu 11 m-cy br. Idea zwiększyła liczbę abonentów o ok.
80% i mamy ich obecnie ponad 2.600.000 - co daje nam ok. 27% udział w
rynku!

Sukcesy pozyskiwania klientów w sieci sprzedaży Idei oparto o:
* atrakcyjn? ofertę cenow? i asortymentow? dla wszystkich segmentów
rynku (POP, Idea Optima, Idea Meritum)
* wprowadzanie nowych usług i technologii - usługi dodane jako lider
nowych technologii
* wysok? jako?ć obsługi posprzedażnej
* łatw? dostępno?ć do zakupu usług i obsługi posprzedażnej
* edukację klientów w zakresie aktualnej i potencjalnej użyteczno?ci
usług telekomunikacyjnych


Źródło: topranking.pl/1702/nowy,salon,idei,w,lodzi.php